środa, 27 kwietnia 2016

Plany majówkowe

Macie już ustalone, co zamierzacie robić w te najbliższe wolne dni?
Cztery dni, szaleństwo, prawda ? ;P
Człowiek ze szczęścia, nie wie co ze sobą zrobić.
U mnie jak wiadomo, sobota umknie na Baby Shower u Kaśki. W niedzielę wyjeżdżam na działkę, gdzie zamierzam pooddychać świeżym powietrzem i podłapać trochę słońca. Blada jestem jak trup, więc opalenizna jest u mnie jak najbardziej wskazana. Aczkolwiek kto wie, czy w ogóle będzie taka możliwość. Zapowiadają 12 stopni i duże zachmurzenie z przelotnymi opadami. No to sobie ludzie nie po grillują ;)
Mnie nawet burze nie wypędzą do wtorku z mojego azylu. Może przyjść nawet trąba powietrzna, chałupa jest murowana ;)


1 komentarz:

  1. Pogoda dopisała ;) Nie chodziliśmy wprawdzie w klapkach po śniegu, ale trochę słoneczka, można było podłapać ;)

    OdpowiedzUsuń