środa, 27 kwietnia 2016

Baby shower

W sobotę wybieram się do mojej koleżanki. Zostałam zaproszona na mój pierwszy w życiu Baby Shower. Jest to rodzaj imprezy przygotowywanej dla przyszłej matki, kiedy to ją i jej dziecko obsypuje się przydatnymi i potrzebnymi podarunkami. Nigdy na tego typu przyjęciu nie byłam, więc nie bardzo wiem czego się spodziewać, w co się ubrać, ani jaki prezent kupić.



Podpytałam trochę moich dzieciatych już koleżanek z pracy, co najlepiej nabyć dla młodej mamy. Stwierdziły, że każda ilość pieluch jest do przerobienia, kosmetyki do pielęgnacji - ale tu się boję o uczulenia, oraz ubranka czy zabawki będą ok. Marta, podpowiedziała mi że u niej sprawdził się elektryczny wyparzacz do butelek, dzięki któremu nie musiała stać nad wrzącym garem. Podchwyciłam ten temat. Zaczerpnęłam języka w sieci http://www.guki.pl/sterylizator-i-wyparzacz-do-butelek/ i wybrałam sterylizator parowy, który miał najwyższe noty w rankingu. Jedyne czego się obawiam, to czy inna osoba nie wpadnie na ten sam pomysł i nie kupi drugiego modelu wyparzacza. No najwyżej, Kaśka opchnie jeden na allegro i uzyska środki na dodatkowe pieluchy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz